Naročilo

  • oddajte naročilo preko obrazca na https://ulline-dobrote.si
  • pošljete sporočilo na ulline.dobrote@gmail.com ali
  • oddate sporočilo na facebook v zasebno sporočilo ali
  • oddate sporočilo na instagramu pod dm ji ali
  • pokličete na 031/678-686

(Rezervacija naročil preko telefona pon-sre; rezervacija ni dokončna. V vsakem primeru vas bomo prosili za pisno oddajo naročila preko maila za zagotavljanje najboljše kvalitete storitve in preprečevanje napak v komunikaciji.). Na telefon se oglašam ko uspem, saj medtem pečem in dostavljam že naročene torte. Preko ostalih načinov komuniciranja žal ne moremo organizirano spremljati in voditi naročil. Sem sodijo npr. sporočila poslana preko komentarjov v Facebook objavah, sporočila preko sistemov, kot so Viber, Telegram, itd. Tudi preko instagrama in fb sporočila se zgodi da se kaj spregleda, tako da Vas prosim, da ste pri tem res doslednji, da ne boste ostali brez tortic-sladičk.

Veliko vprašanj se poraja glede pravočasne oddaje rezervacije. Naš nasvet je – čimprej, tem bolje! Na žalost so nekateri termini lahko popolnoma zasedeni že mesece vnaprej. Priporočamo, da termin za torto rezervirate najmanj 3 tedne prej.

Potrebni podatki za izračun cene: velikost torte (npr. število kosov), oblikovanje, okraševanje, število figuric. Za referenco lahko dodate tudi povezavo (URL) do fotografije kakšne torte, ki vam je všeč.

Ob oddaji razervacije potrebujem datum dogodka, lokacija oz. če želite dostavo ali ne (dostava je doplačljiva 0,35eur/km od lokacije kjer sem locirana do vas in nazaj), koliko ljudi je, kaj bi želeli od sladic. Izbrane okuse tort in sladic ter cenike imate naložene v highlites pod cenik in okusi ali pod albumi na fb ju.

Ne moremo narediti identičnih tort in sladic, katere nam pošiljate iz Pinteresta. Le te so večinoma tuji designi pri katerih uporabljajo samo biskvit in masleno kremo zato je torta lahko tako visoka, se vidi biskvit, ne pušča, ne poka itd…. Prav tako lahko pride,do odstopanja v barvah. Barvo katero mi pošljete preko ekrana lahko mi vidimo drugače kot vi, monitor barva ja druga, barve za obarvanje ne nudijo točno te barvne lestvice,…

Kar se tiče pošiljanja slik, dokončanih tort strankam. Kot sem zgoraj omenila, se okrašuje tik pred zdajci, zato, da je vse kakor se da sveže in zdrži čimdlje. Zato nam prosim ne pošiljajte sporočil dva dni ali dan prej pred vašim prevzemom, ker vam slik žal ne moram poslati. Velikokrat sem v preveliki gužvi, da bi vsakemu pošiljale vse slike, zato Vas prosim za zaupanje.

Prosim, da z rezerviranimi termini ravnate odgovorno. Če si premislite le nekaj dni pred vašim terminom, je lahko nastalo že veliko stroškov v predpripravi vaše torte. Največjo škodo pa povzročite najmanj eni stranki, ki zaradi vašega rezerviranega termina ni prišla na vrsto s svojo torto. Stroški, ki nastanejo, do takrat Vam bodo zaračunani. Če se let o zgodi, se vam zaračuna nastala škoda oz. delo, ki je že bilo narejeno.

Če ste v dvomih glede vašega termina (npr. bolezen otrok, ipd), prosimo sporočite čim prej. V veliki večini primerov uspemo termin prestaviti in prilagoditi. Včasih to žal ni mogoče, saj obstajajo tudi termini, ki so prezasedeni že mesece vnaprej.

Predpriprava

Pri izdelavi torte ne gre zgolj za izdelavo torte. Vsaka torta zahteva predpripravo, ki vključuje najmanj naročanje potrebnih sestavin za vaše naročilo, včasih tudi naročilo pripomočkov, posebne embalaže in podobno.

Zgornje pomeni, da včasih porabimo veliko ur za torto, še preden se idelava torte dejansko začne.

Izdelava jedilnih figuric, likov in okraskov iz sladkorne mase zahteva veliko več časa, kot izdelava torte. Sam postopek izdelave je včasih razporejen na več dni, da se posamezni deli figuric ustrezno strdijo ali posušijo, preden je možno nadaljevati izdelavo.

Sestavine in okusi

Nekatere okuse lahko tudi prilagodimo vašim željam. Prilagoditve naredimo le v primerih, ki smo jih prej že preizkusili. Nekatere sestavine je možno zamenjati ali nadomestiti.

Včasih se da torto prilagoditi, da je npr. brez laktoze, da je primerna za LCHF prehrano, glutenfree in podobno. Z alergijami je malce težje, še posebej z alergijami na razne oreščke, npr. arašide. Te alergije so včasih tako močne, da tudi sled arašidov v čokoladi, ki je zgolj mlečna čokolada, lahko naredi težave. Še posebej v to kategorijo spada gluten. Ni problem uporabiti sestavine, ki nimajo glutena, če ste se vi sami odločili, da ne boste jedli glutena. A to kljub temu niso pravi izdelki brez glutena. Za bolnike s celiakijo je zelo pomembno, da se izdelki brez glutena proizvajajo v povsem ločenih proizvodnih prostorih in porablja povsem ločen pribor. Ni dovolj, da opremo pomijemo, saj je navadna moka, kjer se pečejo navadni biskviti tudi v zraku. To je pomemben podatek tudi za tiste, ki te torte naročate, da razumete razliko. Zato izdelkov brez glutena za bolnike s celiakijo nimamo v ponudbi.

Torte lahko vsebujejo tudi ne-jedilne materiale. Na to vas bomo posebej opozorili.

Ne uporabljamo vnaprej pripravljenih krem in praškov. Vse kreme kuhamo in pripravljamo sami. Večinoma uporabljam sveže sadje, izjemoma kje ne oz ob prošnji stranke zamrznjeno. torte se ohlajajo počasi, čez noč. Šele naslednji dan se lotim okraševanja.

Pri ENONADSTROPIH tortah je možen samo EN OKUS. Če je torta dvo ali tro nadstropna je možno izbrali 2 ali 3 okuse.

Pri ostalih sladicah je minimalna količina naročila zapisana v ceniku (na minimalno količino je možen en okus).

Reklamacije

Vse torte so izdelane na način butične obravnave. To pomeni, da je za vsako torto rezerviran termin in ji lahko posvetimo vso pozornost, ki jo potrebuje. Nimamo nikakršnega interesa, da bi naredili drugačno torto, kot ste jo naročili.

Kljub temu ne sprejemamo reklamacije na izgled, oblikovanje in okraševanje torte, samo v primeru, da:

  • Pri prevzemu torte opazite nepravilnost, ki jo lahko popravimo. To sporočite takoj ali prinesite torto nazaj in bomo popravili napako. Kadar napake ni mogoče popraviti, se za vsak posamezen primer dogovorimo o načinu rešitve reklamacije.
  • Pri prevzemu torte se z izgledom ne strinjate. Reklamacija v tem primeru je možna le tako, da dobite povrnjeno celotno kupnino torte in hkrati torte ne prevzamete, torej jo pustite pri nas. Zato prosimo, da že pri naročilu torte poskrbite, da ste nam predali vse informacije, ki so vam pomembne in ste prepričani, da smo razumeli vaše naročilo.
  • Če želite reklamirati okus torte, morate torto na dan prevzema prinesti nazaj, da preverimo okus torte in izločimo morebitne napake v sestavinah. Če napako odkrijemo, se dogovorimo o načinu rešitve reklamacije. Če napake ne odkrijemo in vam okus zgolj ni všeč, reklamacije ne moremo upoštevati. Na spletni strani so našteti možni okusi, ki so tudi opisani z glavnimi komponentami in sestavinami. Povsem mogoče je, da si izberete okus, ki vam ni všeč, a za to ne moremo odgovarjati.

Torej, če imate problem pri razezu torte (pravilen prerez si lahko pogledate na INSTAGRAMU pod pravilen prerez torte), za to ne odgovarjamo. Na vseh socialnih omrežjih in internetni strani je naložen video in poleg tega tudi navodila za pravilen prerez visokih tort.

Prav tako ne odgovarjamo za torte, ki se vam poškodujejo pri osebnem prevzemu. Od trenutka, ko jih sami prevzamete, ste zanje in ravnanje z njimi odgovorni vi sami. Ob vsaki torti Vam vseeno priložimo kozarček z kremo, s katero je torta obmazana, če se vam karkoli zgodi med potjo, lahko to popravite.

Izposoja rekvizitov

Rekviziti so last Ullinih dobrote in ste jih ob izposoji primorani vrniti. Tudi če so poškodovani! Vrniti se jih mora najmanj 1 teden po izposoji, v takem stanju kot ste si jih izposodili. Izposoja rekvizitov se obračuna po dogovoru (od 10eur dalje), če se le ti ne vrnejo, ali se vrnejo v poškodovanem stanju, se zanje zaračuna višja cena izposoje.

Ostalo

1.POROKE

Dostave za poroke se obračunajo po normalnem ceniku (0,35eur/km naprej in nazaj od našega naslova: Berićevo 12). Vi morate poskrbeti, da so na lokaciji seznanjeni da Vam pripeljemo torto in nujno poskbeti,da ima lokacija primeren hladilnik ali hladilnico (v primeru, da tega ni, mi ne odgovarjamo). Tort ne strežemo in jih ne režemo. Ob vsaki dostavi seznanimo zaposlene o pravilnem razrezu. Od tistega trenutka dalje, za razrez torte mi ne odgovarjamo.

Torto Vam dostavimo v popolni obliki. Če se z njo karkoli zgodi tekom hranjenja v času hranjenja v hladilnicah, hladilnikih in drugje, za to ne odgovarjamo.

2.Drugo

Izdelkov ne pošiljamo po pošti. Vse cene na spletni strani in na socialnih omrežjih, so v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV, saj DDV ne obračunavamo po 1. točki 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo od 28.07.2020. Prislužujemo se spremembni cen.

Plačilo

Plačilo pri Ullinih dobrotah je mogoče:

  • z gotovino ob prevzemu izdelkov,
  • z nakazilom po predračunu,

Pri plačilu torte z nakazilom na TRR mora biti nakazilo na računu preden torto prevzamete. Tudi vaše potrdilo o plačilu zadošča. Če plačilo ni na računu, morate torto ob prevzemu plačati z gotovino. Ne sprejemamo delnih plačil ali plačil v dveh ločenih nakazili.